søndag 12. desember 2010

Hva jeg har gjort de siste mnd

Dro til Minneapolis med EF Nebraska Thanksgiving weekend. Mall of America har over 550 butikker. Det var stoort, og vi var der kanskje i 6timer og jeg var ikke innom halvparten av butikkene som var der. Var også innom Hard Rock Cafe og så en jule parade med fyrverkeri og greier. Julen var fullt i gang fra begynnelsen av November.





Basketball sessongen er fult i gang. Vi har vunnet tre og tapt en.
Basketball er virkelig noe nytt for meg, men skal bli glad da den er over.



Det meste går i skole og basketball for tiden. Det og gå og ha de samme klasse hver dag nå, er en rutine som jeg begynner og bli lei av. Skal virkelig bli godt med winter break neste onsdag og får ikke og nevne at jeg får sommerferie allerede 29. April!!

Skolen her er sykt lett, eneste faget jeg må jobbe med her er faktisk amr. government.

1 kommentar:

  1. Hei! Høres ut wsom du har hatt en kjempe bra!! Og når du kommer hjem, så skal du lære meg noen basketball triks! okej? Og du må fortelle meg utrolig mye! Og ta bilde av alle dyrene ogsånn! Og lov meg at du blogger mere?

    - hanne

    SvarSlett